ASMA'S ♥

Follow|Home
04 May 2012 | 1:16 AM | 0 comments
Amirah Ahmad Fikri ! aku sayang kau ! kau jangan lha macam nie , kau kene kuat ! aku tak nak kehilangan kau lha ,, *nanges* miraa pless lha , bertahan sikit . tak dapat tengok dunia tak bermakna kau tak dapat kebahagiaan . i always besides you :'( jangan lha kau penuhi mase kau dengan tangisan . menangis tak dapat bagi kau apeape mira . kau kene selalu ingad ALLAH . percaya lha miraa , kau boleh hadapi semua nie . ALLAH tak akan menguji hambaNya diluar kemampuan hambaNya . percaya ade hikmah disebalik semua yang berlaku . aku simpati dengan ape yang jadi kat kau , yess . memang aku tak ade kat tempat kau , aku taw susah untuk kau terima semua nie . tapi , aku tak boleh nak buad ape lagi miraa . aku bukan doktor , aku hanya seorang pelajar biasa . aku tak mampu buad apeape melaenkan mendoakan kesembuhan kau . ingad miraa , ramai orang sayang kau kat luar tuhh !


aku sayang kau Miraa ~ hope kau cepat sembuh :)



0 Comments available :

Post a Comment