ASMA'S ♥

Follow|Home
27 January 2012 | 9:47 PM | 0 comments

aku ingat lagi , nie gamba time form 2 kan . gambar nie kite capture lepas buad latihan nasyid . owhh , nasyid ! miss sangad nak buad persembahan kann , macammacam lagu kita bawak . macammacam bende jadik time latihan , org tuhh merajuk lhaa . org nie ta nak join tetibe lhaa . macammacam lagi lhaa , tapi semua tuhh lha yang melatih kita handle masalah dengan kawankawan kan . sangad rindu korang dowhh , persembahan yang paling best time kita buad persembahan nak raye tuhh . tersangad meriah . dengan azza dan adibah yang semangat meronngeng kat atas tuhh . HAHA :D banyak sangad kenagan kita dengan NASYID nie kann .

#nie gambar time persemabahan raya tuhh sebab azza pakai baju laen dari kita .





then , gambar nie time makan beradap time form 2 . mase nie agak aku agak ta gembira sebab mr L time tuhh kan ikut rombongan KRK-KAA . jadik , dier ta ade time nie . sangad sedih . sedikit lhaa , tapi aku ade kol dier time dier kat sane . sweet ? tidakk ! tapi , makan beradap form 1 lagi best kann . korang ingad tak kita berebut nak tangkap gamba dengan abg waiter yang hencemm tuhh . HAHA :D padahal abg indon ! ta pekk , asalusul ta mengenal cinta ! ehh , cinta ta mengenal asalusul . hee ,

hahh ! nie lagi satu kenangan time form 2 . kita ramairamai pegi bukit broga . best kann . kesian audra , azza ngan adibah . korang tergelincir kann , azza ! aku suka care kaw cover lepas jatuhh depan aspura time tuhh . hee , ta pe azza . kenangan terindah tuhh , ingad sampai tua . lepas pegi broga , kita pegi tekala pulakk kan . boleh pulak adibah lemas , sian kaw dibah . aku nak selamatkan kaw , tapi sorry beb ! aku ta reti berenang ! HAHA :D best tengok fiya buad jump dari atas kann . memang best lha time tuhh .



korang ingad ta gamba nie ? kita tangkap gamba pakai baju aspuri dan kemudian menggila macam ta penah tangkap gamba . kaw tengok mulut aku yg ternganga tuhh ? tu lhaa buktinya . HAHA :D sementara nak tunggu DM bukak kite bergaya sakan dengan gaya masingmasing yang menggoda . fuhhh ! sexy habes , HAHA :D guraugurau , memang rindu perangai gilagila korang ! entah biler lagi nak merasa macam nie kann . hanya korang yg boleh buad aku ketawa macam org gila *tipu*



hee , ade akasha pulak kat belakang tuhh ! hah nie untuk budak krk n kaa jew , cehh , poyo pulakk . ingad kan jamuan kita ? hah , yang oren tuhh budak krk dan yg hijau tuhh budak kaa . krk tuhh aper ? kaa tuhh aper ? krk tuhh kami remaja kreatif dan kaa tuhh kami anak adam . krk tuhh kerek sikit bunyiknyer dan kaa tuhh islamik sikit bunyknyer . hee , ta de lhaa . kelentong jew . ape maksudnye biar lhaa menjadi rahsia kami sahaja ! AHHAAHAHAHH :D ta payah taw lhaa .




hahh , nie dia awekksss cun ! pewittt , mintak number awekk . hehee , time nie kita ade jamuan pengawas kann . hahh , jangan ingad tengok muker dorang nie , dorang nie baekk . dorang nie garang ! sape kene marah tuhh memang serik lhaa . HAHA :D ingad ta kita komplot ramairamai nak naek awal sbb menyampah nak join jamuan yg dilaraskan oleh ABG kesayangan korang tuhh kan . HAHA :D macam hape tahh --'


dann , selepas jamuan pengawas kita pown siapsiap nak pegi makan beradap asrama pulakk kan . miss sangad moment tuhh . still ingad lagi korang berdiri sebelah aku dn memang aku pendek sebelah korang . tangkap gambar ramairamai , buad persembahan . bukak kasut sbb nak mantainkan ketinggian . HAHA :D kelakar pown ade kann , sedih pown ade bile teringad balek . skrang , kat kusain tuhh ntah bape kerat jew kann . harap dapat jumper korang lagi . hah , kat atas nie lhaa bodyguard kitorang . hensemhensem taa ? AHHA :D nak number dorang ? mintak sendirik lhaa !


korang , korang ingad ta kita selalu tengok citer 'It Started With A Kiss' samesame . setiap jam 6 mesti dah terpacak depan tv kat DM walaupown DM belom bukak . rela dok situ sbb nak tengokk Zhiang Zhi Shu kann . arghh ! terlalu banyak kenangan yang kita cipta samesame . siyess , nak nanges dowhh ! macammacam yang kita kongsi , macammacam yang kita buad . dan macammacam lagi lhaa macammacam tuhh . HAHA , cakap macam keling !

dan , kat mulut aku sentiasa citer pasal mr L kann . tak pernah tak keluar name dier walaupown sehari *tipu* . mase PMR kita dengar lagu , pastuh aku tepon HOT FM tuhh . ta sangka kene jawab . aku tepon mr L sebelum tidow hari tuhh , then dier ade kol aku time jamuan kita yang ta jadik sbb 'mak' kesayangan korang tuhh . HAHA , ade jew pasal lemon korang kaitkan dengan aku . aku ta marah tapi aku suka . sebab aku semakin ingad kat dia . tapi , sekarang , rasenye semua tuhh terbuku dengan semua kenangankenangan aku . dia hanya kenangan ! lemon hanyalah kenangan dan ABG juga hanyalha kenangan . nak kubur dalamdalam ? ta nakk ! dia hidup lagi ! 



asma ta tahu kenapa asma masih lagi tulis entry pasal awak . saya rindu awak ? kita dah satu sekolah . saya sayang awak ? saya dah bagitahu sebelum nie . saya angaukan awak ? rasanya tidak . banyak bende lagi yang asma boleh buad . saya harap awak ta bace post yang nie . hee , saya harap sangad awak dapat keputusan yang cemerlang untuk SPM nanti :) and you will be always in my mind , 143 mr L .


0 Comments available :

Post a Comment